sobota, 28 września 2013

Szczęśliwej podróży!

Kolejny młody człowiek wkroczył w dorosłość, a ponieważ, jak stwierdził kuzyn, w sklepach są monotematyczne kartki (czyli o piciu i .... - można się domyślić), to zrobiłam taką oto karteczkę :)





Akurat dzień wcześniej dostałam przesyłkę z I-kropki, w której, oprócz zamówionych wycinanek,
była masa bardzo fajnych gratisowych "wypełniaczy" - między innymi ten Maluszek,
który się tu idealnie wpasował :)
Pomalowałam go brązowymi perełkami, dość mocno roztartymi,
tekturkę falistą maznęłam akrylem i zrobiłam drogę też z tych samych perełek.

W związku z tym, że kartka jest dla młodego mężczyzny, to zgłaszam ją na
weekendowe ekspresowe wyzwanie u Szmeka "Męska praca"

oraz
"For a boy" - Paper Crafting Journey 
a także
Challenge #30 - Challenges 4 Everybody


15 komentarzy:

  1. Fajna kartka.


    p.s. W moim candy proszę jeszcze w komentarzu wpisać, który zestaw wybierasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna kartka:) maluszek jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca i cudny maluch

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Żywię szczególny sentyment do "malucha". Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, my wprawdzie mieliśmy dużego fiata, ale często z przyjaciółmi jeździłam Maluchem :)

      Usuń
  5. This is awesome sweetie. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Paper Crafting Journey.

    Hugs
    Cathy DT
    xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, maluch :D fajny pomysł na pokolorowanie go ;D świetna kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Maluch - piękne czasy! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń