czwartek, 11 grudnia 2014

Jak z bicza trzasł - 2 latka zleciały...

I w związku z tym z ogromną przyjemnością ogłaszam rocznicowe, dokładane, candy.
Zasady popularne i niezbyt męczące.

1. Powieś banerek na swoim blogu
2. Wpisz w komentarzu chęć udziału
3. Czekaj cierpliwie na koniec zabawy i ogłoszenie wyników
4. Candy tylko dla osób regularnie blogujących, a nie dla "łapaczy" cukierasów
5. Wysyłam tylko w Polsce (co nie znaczy, że osoby zza granicy nie mogą brać udziału - wystarczy, że w razie wygranej podadzą polski adresik do wysyłki)

UWAGA:
nie trzeba być obserwatorem moich wypocin, jednak, gdy ktoś zechce nim zostać,
to nie będę protestować :)


Zapisy od dziś, 11 grudnia, dzień po drugiej rocznicy opublikowania pierwszego wpisu :) 
Koniec zabawy 26 stycznia
(to dla mnie też ważny dzień - kolejna rocznica ślubu i urodziny mojej Mamy).

Zawartość paczuszki będzie się cyklicznie zmieniała,
średnio co 2 tygodnie dołożę cosik, bo chcę, żebyście do mnie częściej zaglądali (hihi)

A dzisiaj pierwsza odsłona :)

 Pierwsza dokładka (8.01.2015)



Druga dokładka (16.01.2015)
Trzecia, ostatnia dokładka (23.01.2015)


167 komentarzy:

  1. Przyjmij moje gratulacje Jolu;) Dwa lata, to długi okres ,,produkcji"... Z przyjemnością zgłaszam chęć udziału;) Oczywiście banerek zamieszczam na swoim blogu, a obserwatorem Twojego bloga jestem już od dawna;) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu, wielu kolejnych lat w blogosferze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i zyczę oczywiście kolejnych i kolejnych i dużo, dużo czasu:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje;) Z przyjemnością się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Jolka ...mega weny każdego dnia coraz bardziej i bardziej .... POzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!! najlepsze życzenia na dalsze latka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje tych dwóch latek i życze jeszcze kolejnych wielu równie twórczych. Z miłą chęcią też zapisuję sie na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję rocznicy, fajny staż blogowy :) chętnie się dopiszę do zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję drugiego roczku :) Banerek już na blogu a ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę kolejnych wielu twórczych lat. :-)
    Z chęcią dopisuję się do zabawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak - jak to szybko minęło prawda :) wszystkiego naj w takim razie i również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Kolejny lat życzę :))
    Do zabawy się przyłączam i zapraszam do mnie. Tam też trwa małe candy :))
    Banerek na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę kolejnych twórczych latek ;) i życzę wszystkiego co najlepsze.
    Chętnie ustawię się w kolejce po cukieraski ;)
    http://melodia-tomik.blogspot.com/2014/12/candy-u-joli.html

    OdpowiedzUsuń
  13. No no dwa latka gratuluję też się zapisuję banerek już mam a obserwuję tak przy okazji tez o jakiegoś czasu:). Życzę kolejnych takich rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu kochana gratuluje rocznicy i życzę wielu kolejnych:))) nieustającej weny Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i ja :-) Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje rocznicy, każdej !!! chętnie przygarnę Twoje cukierasy
    baner na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. dwa latka - piękny wynik!
    gratki!
    chętnie staję w kolejeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji pięknej rocznicy :)) Więcej takich rocznic życzę !!! I ustawiam się w kolejce po takie zacne cukierasy :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepsze życzenia Kochana :)
    zapisuję się po cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawartość już jest super, a gdzie tam koniec ;).

    I ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo to ja sie zapisuję:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu dwa latka - wiek gdy pojawia się własne zdanie:) staje w kolejce po te fantastyczne cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja spróbuję;) A Tobie życzę nieustającej weny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. GRATULACJE!!!!!!!! I wiele wiele wspaniałych pomysłów twórczych:) z miłą chęcią się ustawie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje rocznicy i dużo weny twórczej.
    Z przyjemnością zapisuję się na te cudności.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję serdecznie i z przyjemnością zapisuję się http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/ a na bloga a jakże - zaglądam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy :))) Życzę kolejnych kolorowych latek :))) pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moc gratulacji,życzeń z okazji 2 latek w BlogoSferze!
    Kolejnych owocnych w posty, dzieła lat!
    Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne nagrody :) spróbuję i ja swojego szczęścia :)
    Gratuluję serdecznie rocznicy ślubu i wszystkiego co najlepsze dla Mamy :)
    dodałam baner na swoim blogu i obserwuję chętnie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu lat blogowania.
    Nagrody są super więc i ja się ustawię, banerek na http://papierkowe-i-inne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja ustawiam się w ogonku tejże kolejki. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się . Nagrody są świetne ale to co ty robisz na blogu jest 100kroć lepsze. Świetny blog będę tu częstym gościem.Pozdrawiam
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie się zgłaszam
    informacją o candy dzielę się na moim blogu
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/p/polecam-candy.html
    pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy ;) Zapisuję się z przyjemnością
    Zapraszam również na moje candy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpadłam tu przypadkiem,zostaję na dłużej, chętnie poobserwuję Twoje wypociny :-) Oczywiście z miłą chęcią dołączam do zabawy.Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie, gdzie też trwa małe candy :-) CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję rocznicy moja droga imienniczko .Z radością zapisuję się do zabawy , życząc Ci jednocześnie dużo szczęścia i optymizmu na 2015 rok pozdrawiam banerek na blogu http://biebrzmilskakraina.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Również gratuluję takiej ładnej rocznicy i ustawiam się w kolejce,
    iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. Najlepszego na kolejną rocznicę blogowania :) Skuszę się na Twoje cukierasy i się chętnie zapiszę :) efkakartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też się ustawiam i wielu kolejnych rocznic życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego naj..!!!!! pieknie tworzysz i ciekawie piszesz, dlatego postanowiłam zostać dłużej na Twoim blogu! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  42. Dwa lata to już piękny wynik! Oby następne przyniosły wiele pomysłów i udanych prac :-)
    Chciałam się zapisać :-)
    Obserwuję jako Nefka O i banerek też u siebie zawieszam :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja się zapisuje, banerek wisi na pasku bocznym www.malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com

    I gratuluję blogowych urodzin, oby więcej takich było;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się! Jestem początkującą "kartkotwórczynią" i baaardzo przydadzą mi się Twoje cukierasy :) Podlinkowany baner wisi na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie i życzę najlepszego w Nowym Roku! Oraz oczywiście kolejnych fajnych blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się :)
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    banerek http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku jejku ale słodkości! Zgłaszam się chętnie i życzę wszystkiego, co najlepsze z okazji rocznic :) :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie słodycze, że grzech się nie zapisać! Ustawiam się z wielką nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję każdej rocznicy ;-) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie! Banerek już u mnie:

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Syliks :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)))
    Oczywiście do zabawy się przyłączam :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Są przydasie jest frajda i zabawa dlatego zgłaszam swój udział w candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jolu:-) Dwa lata faktycznie, w naszym wieku:-)))), to jak dwa dni, prawdaż:-) Gratulacje!! Jestem pewna, że blogowanie, a przede wszystkim twórcze działania, przyniosą Ci moc radości!
    A jednak po pierwsze, już dziś, z okazji rocznicy ślubu, składam Ci życzenia nieustającej Miłości przez wielkie M, a także przesyłam niskie ukłony Mamie z okazji Jej pięknego święta:-)
    Chwilkę się zawahałam, czy mogę się u Ciebie ustawić, bo o systematycznym blogowaniu napisałaś (jako warunku udziału w Twoim apetycznym candy)... Bo wszak miałam wiosenną długą przerwę... a i nie zawsze na bieżąco zaglądam w blogowe progi... Ale po chwili pomyślałam sobie, że może po starej :-)))) znajomości nie wypchniesz, a po wtóre z racji mojej wieeelkiej miłości do Śląska:-) Wszak z drugiego urodzenia jam Ślązaczka:-))))
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 51. choć miałam nie komentować tutaj, ale powstrzymać się nie mogłam, Edytko :D Jakże ja miałabym nie przyjąć Twojego zgłoszenia??? Chyba żartujesz? :D regularne blogowanie to w moim odczuciu choć kilkanaście postów w roku :)))))))))) A poza tym są jeszcze inne, ważniejsze powody, o których wiem ja i Ty :)) Pozdrawiam jeszcze cieplej :*

      Usuń
  52. Z chęcią się zgłaszam i życzę, aby kolejne lata blogowania obfitowały w same sukcesy, radości i miłe chwile :)
    http://xladymonroex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 2 lata kawał czasu, ale życzę jeszcze wielu wielokrotności tej dwójki :). Przyłączam sie do zabawy i serdecznie pozdrawiam :)
    http://renikoweskarby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się :) serdecznie gratuluję wytrwałości i pozdrawiam PANI KREDKA :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zapisuję się i gratuluję 2 latek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, zdublowałaś się chyba przypadkiem ;), więc pomijam ten komentarz

      Usuń
  56. Gratuluję parzystej owocnej rocznicy :) Szybko leci ten czas prawda? :)
    Z ogromną chęcią zapisuję się na candy i Twój blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję rocznicy blogowania oraZ samych słodyczy i miłości z okazji zbliżającej się rocznicy Ślubu ;)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce na twoje candy.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  58. No i ja chętnie ustawiam się w kolejce po Twoje cudeńka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. witam
    z przyjemnością się zapisuję i banerek zabieram do siebie :)
    śliczny blog ,będę wpadać bo dodałam się do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratulacje rocznicy! To i ja ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję 2 latek :)
    To ja też się zapisuję :) I zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję 2 lat blogowania i z miła chęcią przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję dwóch lat blogowania i życzę wytrwałości i wielu twórczych pomysłów.
    Banerek na moim blogu http://art-carta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję tych dwóch lat i życzę kolejnych tak owocnych. Mam nadzieję że też bedę blogowac tak długo. Z przyjemnością zapisuje się do zabawy :)
    Serdecznie pozdrawiam
    https://robotkowymiszmaszoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam:) Gratuluję rocznicy i tej blogoweji prywatnej:) Staje w dłuuugiej kolejce:) http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję rocznicy i nieśmiało staję w kolejce :)
    http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja się ustawiam i idę sobie pozwiedzać i pooglądać Twoje działania:)
    http://zaciszescrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. ale przydatnych rzeczy, koniecznie staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  69. i ja również dołączam do zabawy:), taka okazja, gratuluję! świetnie, ps zapraszam do siebie http://odniedawna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  71. takie dobre cukierasy że się zapisuję :) banerek na http://mrumru89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Serdeczne gratulacje :) Ja także się zapisuję do zabawy :)
    Pozdrawiam
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Z chęcią się zapiszę :) Banerek umieściłam na pasku bocznym.
    Serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. 76. Chyba dobrze policzyłam :D Już się wystraszyłam, że liczba komentarzy to liczba chętnych w twojej rozdawajce, a Ty po prostu taki kawał nam robisz :D Mimo wszystko i tak jest mnóstwo chętnych więc prawdopodobieństwo wygranej niezbyt duże.
    Grzecznie ustawiam się w kolejce po te wspaniałości. I licze na szczęśliwą rękę.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  77. z okazji drugiej rocznicy najmilsze życzenia i serdeczności przesyłam z Krakowa :)
    z chęcią również przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  78. My początkujące, ale mamy nadzieję, że taki staż również uda nam się osiągnąć. Banerek poleciał na bloga, zapisując nas do zabawy. Zapraszamy do nas :)
    http://kreacje.naszegagatki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  79. Very nice blog! Love your creative works!
    This is awesome candy! Тhanks for the chance to win! I am a follower)
    http://riliska.blogspot.com/
    Hugs. Riliska

    OdpowiedzUsuń
  80. 81. Gratuluję wytrwałości w blogowej społeczności. Na cukierki wpadam, pewnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratulacje i również zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluje rocznicy :) Z chęcią ustawię się w kolejce, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  83. Z chęcią wezmę udział w zabawie. Gratuluję 2 lat. :)
    Banner: http://blog4fimo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. O kurcze i przegapiłabym takie cukieraski.... nic dziwnego, że taka kolejka :) ale ja też z chęcią dołączę do zabawy :)

    Przyznam, że jestem tutaj przypadkiem, ale zostaję u Ciebie na dłużej, bo bardzo podobają mi się Twoje prace :)

    Banerek powiesiłam u siebie, czyli:
    http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję rocznicy:) zdążyłam chyba w ostatniej chwili, a wpadłam do Ciebie przez przypadek i zagoszczę na dłużej:) śliczne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń