niedziela, 17 listopada 2013

Candy, candy, candy!!!

Ha! No musiałam po prostu... Nie wytrzymałam i jest! Moje trzecie Candy!
Tym razem trzeba je nazwać rocznicowym, bo zbliża się ten czas,
kiedy mi stuknie roczek w blogowym świecie :)) A skoro roczek to i małe podsumowanie:
Udało mi się opublikować 209 postów (i myślę, że na tym nie poprzestanę), mam 110 obserwatorów (tu mam nadzieję na dalsze znajomości), otrzymałam ok. 1000 komentarzy (najwięcej naszych, polskich, ale nie tylko), zaglądają do mnie ludzie z przeróżnych zakątków świata (z czego bardzo się cieszę, bo dzięki temu i ja do nich zajrzałam i poznałam nowe miejsca, prace, techniki), udało mi się wygrać jedno wyzwanie, kilka razy zdobyłam wyróżnienie (jedno świeżutkie :), kilka wygranych Candy też mam na koncie (choć chciałoby się więcej ;P), kilka udanych wymianek także (trzeba pomyśleć może o kolejnych) oraz zabawę "podaj dalej".
I powiem Wam, że jeszcze mnie nie znudziło blogowanie :))
No tak, wiem, rozgadałam się, ale to jeszcze nie koniec ;)
Teraz czas na podziękowania.
Przede wszystkim Wam, którzy do mnie zaglądacie - dziękuję ślicznie!
Szczególne podziękowania ślę tym, którzy pozostawiają ślad jakiś swojej obecności, a najszczególniejsze tym, którzy robią to regularnie ( np. skoro świt, kiedy ja jeszcze smacznie śpię, a posty publikują się automatycznie :)) ). Cieszę się z tego, że mogłam "poznać" tak dużo fajnych ludzi.
I mam nadzieję na nowe, ciekawe znajomości :)

Tym, którzy dobrnęli do końca przedstawiam poniżej słodkości :)


i kilka szczegółów:


Zasady:
  1. w komentarzu zgłoś chęć udziału
  2. umieść banerek na pasku bocznym lub w osobnym poście (wtedy proszę o link do niego)
  3. czekaj cierpliwie na losowanie - może los uśmiechnie się właśnie do Ciebie?
  4. możesz, ale nie musisz dołączyć do moich obserwatorów (jeśli to zrobisz - będzie mi miło)
  5. candy tylko dla aktywnie blogujących (NIE dla tych, którzy "polują" tylko na nagrody)
  6. wysyłka tylko na terenie Polski (only Polish adress)
 Życzę miłej zabawy i trzymam kciuki za zwycięzcę.
Ach, zapomniałabym - zabawa trwa do 17.12. do północy.
Losowanie 18.12., tak, żeby paczuszka zdążyła dojść do Świąt :)


139 komentarzy:

  1. Zapisuję się bardzo chętnie :) Najlepszego z okazji roczku i trzymaj tak dalej :) Banerek wieszam u siebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji zbliżającego się roczku w blogowaniu:) Oczywiście bardzo chętnie dopisuje sie do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką radością i przyjemnością wezmę udział w tej wspaniałej zabawie. Gratuluję z całego serca zbliżającego się roczku w blogowaniu, wspaniałych ludzi, przyjacioł. I pięknych dzieł, które powstają Twoimi utalentowanymi rączkami.Obserwuję Ci już jakiś czas, banerek wisi na moim blogu.Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)) takie rocznice zawsze są bardzo sympatyczne :) pozwalają na małe podsumowania :) życzę kolejnych owocnych latek :)) pozdrawiam ciepło olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to tylko pogratulować i oczywiście jak najbardziej staję w kolejce po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję cię na przygarnięcie Twoich słodkości ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie zapisuję się na Twoje candy :) a Tobie życzę kolejnych wyjątkowych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie się zapisuję po smakołyki które przygotowałaś te kwiatuszki od Katlus , mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak się zapatrzyłam że bym zapomniała życzyć Ci kolejnych miłych lat w blogowaniu . Jesteśmy widzę równe stażem i mam podobne odczucia co Ty do blogosfery

      Usuń
    2. 08. witam i dziękuję :)

      Usuń
  9. My również chętnie zapisujemy się do zabawy:) pozostałe wymogi spełnimy wieczorkiem, jak będziemy mieć dostęp do netbooka:) cudowne nagrody przygotowałaś:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie ja również przyłączę się do zabawy. Gratuluję roczku blogowania. Jestem pod wrażeniem liczby opublikowanych postów. Nie lada wyczyn! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana w pierwszej kolejności gratuluję Ci rocznicy, no a przede wszystkim świetnej organizacji, której bardzo Ci zazdroszczę, o czym już dawniej wspominałam - posty piszą się same heh - genialna jesteś! Oby tak dalej!
    No i oczywiście zgłaszam ogromną chęć udziału w zabawie! Banerek już u mnie wisi ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu, baner u mnie na blogu, pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam a moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę kolejnych takich miłych rocznic i pasjonującego blogowania!
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko pyszne! Idę do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic,postów i szerokiego grona komentatorów :-))) Zapisuję się na te slodkości i zapraszam na moje candy niebiesko-srebrne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie ma!?
    Gratuluję wszystkich sukcesów ( pięknych prac,postów i ilości nagród)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych inspirujących lat ;)
    Przyłączam się do zabawy i pozdrawiam
    http://tuja89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roczku i życzę kolejnych miesięcy i lat w blogowym swiecie.
    I ja wpisuję się na listę, bo nagroda pięknie się prezentuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje ;) z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy :) baner na pasku bocznym mojego bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych !!!
    Wspaniały prezent przygotowałaś, z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o nim pomarzę.
    Obserwuję od dawna - Terenia, baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję roku :)
    fantastyczne nagrody :) z przyjemnością się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejnych wspaniałych latek w blogowaniu :D
    Z przyjemnością staję w kolejce po cukieraski:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisalam sobie zaraz po Twojej publikacji i w koncu mam chwile i sie zapisuje.
    Zycze wytrwalosci w blogowaniu i z dnia na dzien coraz wiecej aktywnych obserwatorow.
    Banerek zamieszczony po lewej stronie w pasku bocznym na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam za siebie mocno kciuki.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się i ja po Twoje smakołyki! Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej te liczby robią wrazenie :) obym ja kiedys do tego doszła! Obserwuję jako Łucka, banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    Życzę zeby te piękne statystyki się podwoiły i potroiły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Życzę dalej tak owocnej pracy :) Chętnie przyłączę się do Twojej zabawy, naszykowałaś wspaniałe smakołyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszyskiego najlepszego z okazji roczku :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje z okazji roczku :)
    Życzę kolejnych udanych blogowych roczków :)
    I ja ustawiam się w ogonku :)
    Banner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję roczku :) Staję w kolejce po słodkości i zostaję jako obserwator :) Banerek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią dołączam do listy chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne candy więc szybciutko staję w kolejeczce :) http://dwieleweraczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Staję w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje roku blogowania i oczywiście dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. to staję do kolejki... też się nie wstydzę, ze jestem ze Ślaska :)
    banerek na http://jej-art-terapia.blogspot.com
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dopisuję się do kolejki i liczę na szczęście w losowaniu :) Banerek umieszczony na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. to ja tez sie zapisuje :) moze mi sie wkoncu kiedys uda wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdeczne życzenia urodzinkowe.!!! Chętnie wezmę udział w losowaniu prezencików.
    Dołączyłam do Twoich obserwatorów umieściłam banerek u siebie - mój blog jest całkiem świeżutki ma dopiero 6 dni więc ledwo co się urodził, ale już pomalutku zaczyna rosnąc.
    Zapraszam do siebie http://iwanna59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Oby takich wspaniałych rocznic było jak najwięcej :* pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. I u mnie banerek już jest :)
    Gratulacje z okazji roczku.. Życzę kolejnych udanych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Przyłączam się do zabawy. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/ pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukierasy :) Gratuluję roczku i dziękuję, że tak pięknie dla nas tworzysz :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy:) Ja również zapisuję się po te wspaniałości i może szczęście się uśmiechnie właśnie do mnie?:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje. Z przyjemnością się zapisuję. Banerek na pasku bocznym bloga JEST TU - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję! Może los uśmiechnie się do mnie?:) Zgłaszam chęć udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zglaszam chęć udzialu i życzą wszystkiego dobrego na następne lata:))
    Bannerek w panelu bocznym: http://shirohana-s-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja też się zapisuję na takie cukierasy :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Świąteczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. witam:) i ja z chęcią zapiszę się na takie cukiereczki:)
    Pozdrawiam niebiesko JoLis z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja również ustawię się w kolejce - może szczęśliwa gwiazdka uśmiechnie się właśnie do mnie :)
    Banerek na: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejkę:) Pyszne słodkości! Bloga nie mam, ale działam od dawna na fb. Oczywiście udostępniam wpis i obserwuję. Będę zaglądać częściej, bo tworzysz cudowności!
    Pozdrawiam ciepło,
    Martyna:)

    OdpowiedzUsuń
  52. jakie kolorowe cukierasy. ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne cukieraski, więc ustawiam się i ja

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje z okazji blogowego roczku :D a na takie cukiereczki, no jak się nie zapisać ;) zatem staję w kolejce :D
    Pozdrawiam ciepluchno...Kinga

    OdpowiedzUsuń
  55. Z miłą chęcią się zapisuje:) będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zrobione!
    banner: ew-ewel.blogspot.com


    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z miłą chęcią się zapisuję i gratuluję 1 roku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję roczku i dopisuję się, licząc na łut szczęścia, bo cudna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Moje najszczersze gratulacje!! :) Zgłaszam się, chociaż mam małe szanse, ale może szczęście mi dopisze? Banerek umieściłam tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  60. przedłużam kolejkę, bo cukiereczki cudne :) gratuluję roczku!!! obserwuję z chęcią od dawna :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo chętnie wezmę udział! banerek już u mnie na www.coral-amour.blogspot.com!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super candy i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje:)
    a do candy się zapisuję, banerek wstawiłam: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Niech dobra passa i wena towarzyszą Ci przez kolejny roczek w blogowym świecie.
    Pogodnych świąt Ci życzę i mnóstwa pomysłów na Nowy Rok pod choinką. ;)
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dołączam z przyjemnością do zabawy ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  68. I tak pewnie na koniec zgłąszam się i ja
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń