niedziela, 4 maja 2014

Candy, candy, candy :)))

Już czas, już czas myć zęby i iść spać...
A, nie, to nie ten tekst ;P
Już czas ogłosić słodką rozdawajkę :))
Jak w zeszłym roku urodzinowo-imieninowe słodkości chciałabym komuś podarować.
A jakie? Ha! Na razie niech pozostanie to tajemnicą...
Tak naprawdę, to po prostu nie mam teraz czasu, żeby skompletować jakiś fajny zestaw,
a chciałabym, żeby zabawa rozpoczęła się właśnie dzisiaj.
Na pewno znajdą się w paczuszce jakieś papiery i przydasie.
No i pewnie coś na osłodę życia :)
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do zabawy :)



Zasady:
1. W komentarzu proszę wyrazić chęć udziału w zabawie
2. Na swoim blogu należy umieścić banerek, który znajdziecie powyżej :)
3. Zabawa kierowana jest do osób aktywnie blogujących (zawsze sprawdzam)
4. Wysyłka tylko na polski adres
5. Nie trzeba być stałym obserwatorem mojego bloga, ale jeśli ktoś zdecyduje, ze chce się u mnie rozgościć na dłużej, to serdecznie zapraszam w moje skromne progi :)
6. A żeby nie było tym razem tak prosto, to bardzo proszę, abyście napisali, która z moich prac najbardziej Wam przypadła do gustu albo zaskoczyła :))
7. Czas trwania zabawy - od 04.05.2014 (godz. 00:00) do 15.06.2014 (godz. 00:00)
(czyli od moich urodzin do imienin).

 **************************************
a taką karteczkę dostałam od Córy (J.Dark)
z fajnymi życzeniami w dodatku :))
 Dziękuję :)






46 komentarzy:

  1. Będę pierwsza? Pierwsi raczej nie mają szczęścia, ale ktoś musi...
    Zapisuję się więc na Twoje candy i z całego serca życze Ci wszystkiego co najlepsze z okazji Urodzin :) Ja lubie oglądać wszystkie Twoje prace i ciężko teraz wybrać jedną. Jako, że sama ostatnio zaczęłam robić kartki, to "podglądam" i Twoje. Piekna jest między innymi ta na 70-tkę http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/02/sypneo-siedemdziesiatkami.html
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 01. a to nieprawda, że pierwsi nie maja szczęścia - kiedyś u mnie Jedyneczka wygrała właśnie :)

      Usuń
    2. no i oczywiście dziękuję bardzo za życzenia :)

      Usuń
  2. Witaj serdecznie!!
    Zapisuje się również na Twoje CANDY. Zanim powiem, która kartka mi się spodobała to....pragnę złożyć Ci najserdecznejsze życzenia- zdrowia, szczęścia, wszelkiej pomyślności, radości, wszelkiejgo dobra na każdy dzień Twojego życia. Wszystkiego najlepszego:))

    A co do kartki.Każda karteczka ma to coś, co zachwyca, co powoduje, że nie można oderwać wzroku no i.. powiem Ci , że ciężko mi było wybrać tą jedną jedyną. Popatrzyłam i pochodziłam po Twoim blogu i mój wybór padł na tą propozycję- elegancja i delikaność w jednym -
    http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/05/zote-gody.html

    Banerek na pasku bocznym mojego bloga. Obserwuję od dawna i bywam nie raz. Pozdrawiam Cię i raz jeszcze życzę wszystkiego naj naj naj najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A proszę ;) i jeszcze raz wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Jolu przede wszystkim wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i pomyślności! spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń!! pociechy z córy:))) nieustającej weny:)) radości tworzenia:)) Zwariowałaś? nie jestem w stanie napisać czy tez podlinkować pracy która mi się podoba najbardziej, bo każda z nich ma to coś co urzeka, coś co sprawia że z radością tutaj zaglądam, ze zaglądanie tutaj jest takim twórczym pokarmem dla mojej duszy:))) Więc podoba mi się wszystko:) postaram się jak najszybciej wstawić banerek:)) Pozdrawiam ciepło i ściskam ze zdwojoną siłą:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolka wszystkiego najlepszego , spełnienia najskrytszych marzeń .... weny weny , weny i radości z tworzenia . Ja uwielbiam Twoje pudełka świetne są a wstążki to wiesz sama ,że kocham miłością nieustającą . Chętnie ustawiam się w niespodziankowej kolejce ..... Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do życzeń i oczywiście zgłaszam się do zabawy :) Wszystkie prace są zachwycające :) Mi m.in. bardzo podoba się ta kartka: http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/02/urodzinowy-zestaw.html -jest elegancka, z nieprzesadzoną ilością dodatków, a na poza tym łączy różne dodatki: papierowe kwiatki, ramkę z masy i pasmanteryjną taśmę. Super :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy :) Banerek jest już u mnie na blogu.

    Bardzo spodobała mi się karteczka przygotowana na Złote Gody, o ta: http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/05/zote-gody.html. Urzekła mnie tym, że jest prosta, bez przepychu, ale bardzo elegancka. Ponadto kolorami pasuje do rocznicy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, chętnie się zapiszę na cukierasy i zostanę obserwatorem:) Najbardziej spodobała mi się ta praca http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/01/wazonik-recyklingowy-wasciwie.html dlatego że uwielbiam cuda ze śmieci- to wspaniały sposób na ozdoby które cieszą oko a jednocześnie śmieci dostają swoje drugie życie i nie zanieczyszczają planety, również organizer mi się podoba- bardzo użyteczny. Bannerek u mnie http://pracownianati.blogspot.com/ Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zawsze chętna jestem na cukierki ,jak to łasuch pospolity :-))) Wszelkiej pomyślności i wielu pięknych,inspirujących prac życzę . Mnie spodobały się kartki tematyczne : z gitarą , motocyklami i świąteczne z jajem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i nadchodzących imienin :)
    i zgłaszam się, bo robisz piękne karteczki i niespodzianka napewno będzie cudna :)
    mnie bardzo podoba się karteczka dla wychowawczyni, bo kwiatki wyglądają jak prawdziwe fiołki: http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/04/dla-wychowawczyni.html
    bardzo przypadły mi do gustu też karteczki z krzyżówkami - mój dziadek je uwielbia, więc muszę o czymś takim pomyśleć na następną okazję dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne życzenia urodzinowo-imieninowe! spełnienia marzeń!
    Mnie przypadła do gustu ta karteczka http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/03/dla-szaradzistki.html :) jest bardzo oryginal;na, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się do zabawy :)
    Życzę wszystkiego, co najlepsze, spełnienia marzeń i wielu sukcesów - w prawdziwym życiu i w życiu blogowo-scrapowym! :)
    obserwuję z chęcią od dawna, a co do prac... Bardzo podobają mi się karteczki "Złote gody" i "Srebrny jubileusz", natomiast zaskakujące dla mnie (ale pozytywnie!) były bardzo mediowe prace z Twoich ostatnich "warsztatów z Rudlis".
    trzymam kciuki za losowanie i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    baner-http://apetycznykasek.blogspot.com
    Twoja praca, która najbardziej mi się podoba - http://1.bp.blogspot.com/-inNB2EGcR_c/U0QlOJedowI/AAAAAAAADEk/UoBq_0GQSXU/s1600/urodz217.JPG

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również przyłączam się do zabawy, karteczka która najbardziej mi prypadła to prawie cała w bieli, dopracowana w każdym szczególe. Info o Twoim candy na odniedawna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne życzenia imieninowe i urodzinowe!!!!
    Twoje prace które najbardziej mnie urzekają są to karteczki urodzinowe- pomijając fakt że każda jest wyjątkowa- to na pierwszy rzut oka widać do kogo jest adresowana, przez co staje się jeszcze bardziej personalna...można z nich wiele wyczytać na temat Jubilata: ja osobiście uwielbiam takie karteczki....

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne życzenia z podwójnej okazji :)
    Prace piękne, trudno wybrać. Ale ostatnio wpadł mi w oko taki metalizowane zestaw, kartka, pudełko:
    http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/05/papiorzany-comber-warsztaty-z-rudlis.html
    No i oczywiście dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, wszystkiego naj naj najlpeszego :):) Zgłaszam się i ja do zabawy :)
    Obserwuję od dawna, banerek u mnie na blogu wisi (http://anett-art.blogspot.com/) a co Twojej pracy to mi w pamięci utkwiła taka z różami różowymi i po tasmie jakiejś...ale jakiej to już niepamiętam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ten świat mały... w dniu Twoich urodzin, ja obchodzę imieniny :) Duzo zdrowia zatem i z okazji byłych urodzin, jak i zbliżających się imienin.
    Jako, ze Kobieta jestem, to nie umiem wybrać jednej pracy. Podobają mi sie i kartki i recykling w Twoim wydaniu. http://joolaa-miszmasz.blogspot.de/2014/01/wazonik-recyklingowy-wasciwie.html Magiczna maggi. http://joolaa-miszmasz.blogspot.de/2014/01/z-ptaszkiem.html w klatce ptaszek, Oraz uroczy obrazek http://joolaa-miszmasz.blogspot.de/2013/12/swiateczne-obrazki.html
    Obserwuje nie wiem jak długo, ale na pewno od dłuższego czasu.
    Lece wstawić banner i uciekam spać.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17. dziękuję za życzenia :) i mam nadzieję, że Maleńka nie pochłonęła całego Twojego czasu ;))

      Usuń
    2. Calego nie, ale bardzo dużo czasu i uwagi jej trzeba :)

      Usuń
  19. No to i ja ;) Obserwuję - jako Łucka Awanturnica lub jako Fenko, nie wiem co się z tym bloggerem dzieje, zmieniłam nick ale różnie wyświetla ;)
    Banerek na natabliy.blogspot.com
    Zaglądam tu od dawna, dawna i wiem, że takich "najlepszych" prac masz mnóstwo, ale ponieważ ja przepadam za recyklingiem, a także za wszelkiego rodzaju pudełeczkami, opakowaniami, gdzie można coś zamyszkować albo po prostu postawić do ozdoby, zdecydowanie polecam wszystkim zajrzeć do tych prac:
    http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/05/pudeeczko-na-skarby-czyli.html (tu recyklin osiągnął mistrzostwo, a tyle wyrzuciłam takich 'kółek' po taśmie xD)
    http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/02/kolejny-wazonik.html - i to!
    http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/01/wazonik-recyklingowy-wasciwie.html - i to ;)

    Ale...
    http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/04/cos-z-niczego-czyli-upcykling.html - to zdecydowanie mój faworyt :)

    Składam moc życzeń z okazji urodzin i imienin! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Próbuję szczęścia również na Twoim blogu.
    Z Twoich prac podobają mi się kartki, m.in kaskada prymicyjna dla ks. Pawła, kartki z warsztatów podczas Papiorzanego Combra ( byłam:) ). Ubrana puszka po groszku jest świetna.
    Tort miętowy na pewno przygotuję.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja zgłaszam się do zabawy!
    Z wszystkich Twoich prac najbardziej spodobała mi się kartka z Urodzinowego zestawu (26 lutego 2014). Dlatego, że jest... taka moja ;)
    Bardzo podoba mi się połączenie kolorów, a obrazek jest rewelacyjny ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spodobało mi się Twoje pudełko szczęścia,kartka ślubna taka kremowa,ale wszystkie twoje prace są świetne i przemyślane.Chętnie będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja oczywiście najpierw przesyłam urodzinowo imieninowe życzonka :D i się ciesze że jeszcze zdążyłam :D tak przeglądam Twego bloga i masz naprawdę świetne prace scrapkowe, zachwyciły mnie szczególnie te nietypowe jak wykorzystanie puszki po groszku czy słoiczka po oliwkach i nadanie im drugiego piękniejszego życia :D Pozdrawiam ciepluchno.... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń