czwartek, 5 września 2013

Dla Martyny na 18-stkę :)

Pewna młoda osóbka imieniem Martyna wkroczyła niedawno w wiek dorosły :)
Dostała więc od znajomych taką, dość skromną, karteczkę.
Piszę skromną, bo główną jej ozdobą jest grafika z tej strony (kolejna wykorzystana przeze mnie). Podczas przeglądania i szukania czegoś odpowiedniego ten obrazek od razu wpadł mi w oko :)
Zresztą papier w tle także pochodzi z tej samej strony. Nie zrobiłam wprawdzie zdjęcia środka,
ale wkleiłam tam ten sam motyw z różami, tylko bardziej przezroczysty,
więc można było spokojnie napisać jakieś fajne życzenia.
Martyna - jeszcze raz wszystkiego najlepszego!




Ps. jeszcze jedno - w swojej pierwszej roli wystąpiły tu cyferki-stempelki "biedronkowe"

10 komentarzy:

  1. widać że nie trzeba za dużo by wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezła imprezka ale te panie mają chyba więcej niż 18 lat .... Cudownie zrobiłaś tło z wykorzystaniem stempelków zauważyłam od razu . Świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, bo to pewnie są ciotki Martyny, które świętują razem z nią :)) dzięki :)

      Usuń
  3. fantastyczna :D świetna grafika :D i fajnie wyglądają te biedronkowe stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudowna! zwariowana i fenomenalna! idealna na 18 urodziny!

    OdpowiedzUsuń