piątek, 20 września 2013

Pudełeczko na puzzle

Moja Mama (z moją niewielką pomocą) wymyśliła, że da koleżance na urodziny fotopuzzle.
A skoro puzzle mają to do siebie, że daje się je "rozsypane", to spakowałam je do pudełka,
które wcześniej ozdobiłam. Nie zrobiłam wprawdzie fotki "przed",
ale Wasza wyobraźnie przecież jest duża, prawda? (było z przezroczystego czerwonego plastiku)
Do zdobienia wykorzystałam m.in. ścinki filcu (a do czego go używałam, to pokażę wkrótce - chyba),
ozdobną taśmę samoprzylepną "od Chińczyka", kwiatek od Katlus, samoprzylepne motylki i motylkową zawieszkę, no i oczywiście kokardka z mojego kokardowca. Do środka też wkleiłam filc.
A oto pudełeczko w całej pełni.
Ta dam!









ps. Solenizantce prezent się bardzo spodobał :)



14 komentarzy:

  1. pudełko jest superowe! nie dziwie się, ze się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki, a miało właściwie już wylądować w koszu...

      Usuń
  2. no ja się nie dziwię ... pięknie oprawione puzzle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko śliczne. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńko Ci wyszło i bardzo dobry pomysł miałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pudełeczko, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kolorki to tak na przekór pogodzie :)

      Usuń
  6. superowe kolorowe pudełeczko ;) i fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wymyśliłaś, radosne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne pudełeczko:) dziekuję za odwiedziny u mnie i możesz zainspirować się moją pracą:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń