środa, 11 grudnia 2013

na niebiesko

Kolejne czerwcowe kartki...





13 komentarzy:

  1. Jolu ale u Ciebie ładnie świątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dzisiaj robiłam ostatnie (mam nadzieję) kartki dla rodziny :)

      Usuń
  2. Cudne karteczki :) Zwłaszcza ta z gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, po czasie podobają mi się bardziej niż w czerwcu... ;)

      Usuń
  3. Ta z gwiazdką, to chyba mój pomysł ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo ja tam pamiętam, myślisz? przecież to dawno było...

      Usuń
  4. Świetne, szczególnie ta z gwiazdą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne bardzo mi się podobają, bombki sama wycinałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :), bombki? no tak, nikt nie chciał tego robić, to trzeba było samej wyciąć ;)

      Usuń
  6. fajnie to brzmi czerwcowe:)
    ja też sobie obiecuje w czerwcu siądę do karteczek bop teraz się wyrobić nie mogę:)
    pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :), ja bym w czerwcu nie robiła, ale jak wtedy pisałam - znajoma przy okazji kartki na Złote Gody zamówiła zestaw kartek świątecznych. Normalnie to nawet by mi do głowy taki pomysł nie przyszedł ;)

      Usuń
  7. Super super bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń