sobota, 21 grudnia 2013

Clean and simply... oraz wygrana u el :))

Proste, nieskomplikowane i wpasowały się w styl C&S :))

Tekturkę "śnieżynka przeozdobna"  pomalowałam na złoto
i dzięki temu kartka wpasowała się
w wyzwanie #59 Scrapgangu - "milczenie jest złotem"





a oprócz karteczek jeszcze czas na małe chwalenie się i duże podziękowanie
niedawno zakończyło się Candy u el
i okazało się, że w związku z małym zamieszaniem z numeracją
Elusia postanowiła mnie także uraczyć słoduchami.
Się ucieszyłam bardzo, bardzo mocno :))
No bo nawet nagroda pocieszenia jest fajna.
Taaaa, miała być nagroda pocieszenia, a okazało się, że przesyłka była tak duża,
jak główna nagroda:))
No to się ucieszyłam jeszcze bardziej - dziękuję, Eluniu :*
 Nie wiem, czy fota pokaże wszystko, bo nie mieściło mi się na stoliku...



7 komentarzy: