czwartek, 26 grudnia 2013

Świąteczne obrazki

Moja Mama i Teściowie dostali od nas m.in. takie oto obrazeczki
których bazą są podobrazia malarskie.
Bardzo mi przypadła do gustu ta tekturka z Maryją i Dzieciątkiem,
no i pierwszy obrazek zrobił się jakby sam.
Drugi robiłam dopiero w czwartek, przed Świętami, ale też się go fajnie robiło.
Śnieg to pasta strukturalna, gruboziarnista, która czekała dość długo na pierwsze użycie,
ale w końcu się doczekała. I powiem Wam, że podoba mi się ten efekt :)

Poinsecje "udłubane" własnoręcznie, z dziurkaczowych listków...


i oba razem... 

Wyzwania:
1. Word Art Wednesday challenge #112
2. i-Kropka - #3 "Świąteczne bingo"

(moje linie to: 1. aniołek-tekturka-brokat
2. kwiatek-gwiazdka-brokat)
ze sklepu pochodzą wszystkie tekturki - "Maryja z Dzieciątkiem", "Aniołek klęczący mały" i "Gwiazdki z nieba, małe"





15 komentarzy:

  1. Such a precious card, it is inspirational. Thank you for sharing this beautiful art with us at Word Art Wednesday.
    Merry Christmas,
    Carole Robb Bisson

    OdpowiedzUsuń
  2. This is really beautiful! I love the nativity in gold, the gorgeous poinsettias and the snow look over it all. Just lovely! Thanks so much for sharing your talents in our challenge, and please come by and join us again soon,
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięki :), to obrazki do powieszenia lub postawienia, zrobione na podobraziach malarskich :)

      Usuń
    2. rany gapa ze mnie:) wybacz Jolu:)

      Usuń
    3. no coś Ty! uwagę o podobraziu dopisałam już po Waszych komentarzach, żeby było jasne :))

      Usuń
  4. Przepiękne karteczki :) Ja też bardzo polubiłam te tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :), to obrazki do powieszenia lub postawienia, zrobione na podobraziach malarskich :)

      Usuń
  5. So pretty!I love the Mary & Baby Jesus image you used! Thanks so much for sharing your talents with us at Word Art Wednesday and look forward to seeing more of your lovely creations again soon. Have a blessed week! Laura

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy prezent:) dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń