środa, 18 grudnia 2013

Bombeczki 3D :) oraz wyniki candy

Też z bombkami, ale przestrzennymi. Trochę wycinania było...
Ale efekt, moim zdaniem, ciekawy :)
Wyzwania:
BSCB -Challenge # 72 - Christmas 
TTCDR - anything goes 











Kto dotarł do tego  miejsca, ten pewnie jest zainteresowany wynikami mojego rocznicowego Candy :))
Równo o północy przeprowadziłam losowanie przy wydatnej pomocy wujka Randoma
i musicie mi uwierzyć na słowo, że szczęśliwym numerkiem (hihi) została 04,
czyli ta Osóbka :))
Dziękuję wszystkim za liczny udział, nie wszędzie zagościłam na dłużej,
ale na pewno nadrobię to po Nowym Roku, kiedy będzie trochę więcej czasu :))
Przy okazji witam serdecznie nowych Obserwatorów - czujcie się tu dobrze :)
No to tyle w temacie Candy - oczywiście proszę zwyciężczynię o jak najszybszy kontakt mailowy,
żebym mogła prędko wysłać paczuszkę.
Miłego dnia, Kochani :)

26 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajuś! to naprawdę ja???? Ale się cieszę! Dziękuję bardzo bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Oli:)))) Dziękuję za zabawę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i moje gratulacje dla Szczęściary Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę. Kartki śliczne fantastyczny efekt uzyskałaś z bombkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują kartki z takimi bombkami. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki:) Gratulacje dla Oli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałego prezentu !!!
    Bardzo ładne kartki .
    Dziękuję i pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Zwyciężczyni, a Tobie dzięki za zabawę! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam skomentować karteczki - urocze!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki :) Bardzo ciekawe...
    Gratulacje dla Oleńki ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za zabawę :) Kartki są bardzo oryginalne :) Śliczne są te przestrzenne bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!!! Dziękuję za zabawę! Karteczki boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki!!
    Dziękuje za zabawę:) i gratuluje zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za wspólną zabawę i gratuluję zwyciężczyni :) kartki śliczne, bombki - rewelacja, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję , cudowne karteczki , bombki są śliczne

    OdpowiedzUsuń