środa, 16 października 2013

Coś nowego...

Wynikiem ogłoszonej jakiś czas temu zabawy "podaj dalej" są dwa obrazki,
z których dzisiaj prezentuję pierwszy.
Moja pasta strukturalna w końcu doczekała się użycia.
I powiem, ze spodobał mi się efekt.
Podgrzałam ją nagrzewnicą, którą sobie niedawno sprawiłam, a pasta fajnie "spuchła". 





Obrazek zgłaszam na wyzwanie tematyczne "Magicznej Kartki" - "praca ze skrzydłami" - są tu i dwa motylki zawieszki, no i sporo, czasem zniekształconych, motylków z pasty strukturalnej (tak wyszły z maski)

12 komentarzy:

  1. Jestem szczęśliwą posiadaczką tego cudeńka :) Jolka, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się niezmiernie, że Ci się podoba, tym bardziej, że takie "cóś" zrobiłam pierwszy raz :))

      Usuń
  2. fajny efekt daje pasta :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, no, mnie też się podobało :)) fajną zabawę przy tym miałam (na szczęście w Empiku była niedawno promocja i kupiłam więcej podobrazi :)) )

      Usuń
  3. no no super eksperyment , udany

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś sentyment mam ? pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :), kilka Twoich rzeczy - "koroneczka" papierowa, kwiatki i napis :))

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł z użyciem pasty.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń