piątek, 18 października 2013

coś nowego po raz drugi :)

Dzisiaj drugi obrazek z "podaj dalej".
Inna kolorystyka, tylko strukturalne, podgrzewane motylki podobne.
Tak mi się spodobała ta zabawa, że kupiłam sobie więcej podobrazi :)
Pewnie za jakiś czas znowu coś Wam pokażę,
może zrobię jakieś świąteczne obrazki...






Ten obrazek też zgaszam na wyzwanie  tematyczne "Magicznej Kartki" - "praca ze skrzydłami",
bo tu zawiesiłam uskrzydlonego amorka, no i są motylki strukturalne.
  - Crafty ribbons challenge - ze wstążką / anything goes with ribbon

10 komentarzy:

  1. Jastem szczęśliwą posiadaczką tego obrazka:)
    Teraz możecie mi zazdrościć haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Twoją radością :)) i zazdroszczę trochę ;) bo ja takiego nie mam :P

      Usuń
  2. a znasz powiedzenie "szewc bez butów chodzi"? :))
    bardzo ciekawa i piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny obrazek ;) czyli, że amorek ? poznaję, poznaję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :), oprócz amorka: tekst, wycinanka pod spodem, te "koroneczki" po bokach :))

      Usuń