poniedziałek, 28 października 2013

Akatyst i wystawa ikon

Wczoraj w naszym kościele uroczyście odśpiewaliśmy Akatyst ku czci Matki Bożej,
a przy okazji święcenia maryjnych ikon miała miejsce krótka (bo dobowa) ich wystawa.
Ja, odkąd wpadłam po uszy w kartkowanie, nie piszę już ikon, ale parę w domu mam (swoją i córy). W związku z wystawą zaprosiliśmy kilka zaprzyjaźnionych lub ważnych osób.
A zaproszenia zrobiłam takie:




Na zaproszeniach umieściłam reprodukcję ikony Zwiastowania,
a brzegi wydruku dość grubo pokryłam złotawymi perełkami w płynie.
Kilka fotek z uroczystości





 

6 komentarzy:

  1. cudne zaproszenie , mam koleżankę co pisze ikony to cięzka praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) może nie ciężka, co odpowiedzialna, no i trzeba być systematycznym :)

      Usuń
  2. Oo ale się u Ciebie dzieje ;) Zaproszenia bardzo udane, ładne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, dzieje się, dzieje. Niedawno wróciłam z kolejnego święcenia ikon (tych, które tematycznie nie pasowały do ukończonego projektu lub nie dotarły na czas wczorajszej uroczystości), z tym, że dzisiaj było krócej i trochę skromniej :)

      Usuń
    2. a, no i dzięki za miłe słowa :)

      Usuń