środa, 9 stycznia 2013

Wyzwaniowo - nr2

Kolejna karteczka zrobiona została specjalnie na wyzwanie mapkowe CraftManii.
Są gwiazdki, które sypnęły kosmicznym pyłem (brokat), jest dobre przesłanie i dwa okrągłe elementy z lewej strony - tu w tej roli wystąpiły guziki oraz róża wiatrów, która też przypomina gwiazdę :)
Jest też kilka warstw, może nie do końca są dobrze widoczne,
ale w końcu ja dopiero zaczynam przygodę z papierami...
Papiery wydrukowane z "freebisów", które jakiś czas temu skrzętnie ściągałam na dysk.
Ciekawa jestem jak ją oceniacie...







6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka i bardzo lekko i oryginalnie potraktowana mapka - lubię tak!
    Dzięki za udział w naszym wyzwaniu i ciekawą interpretację mojej mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papierki ślicznie zaaranżowałaś i wyszła delikatna a zarazem stonowana praca. Bardzo elegancka!
    P.S. Pierniczki zostały zrobione a teraz mięknaą sobie w puszce z jabłuszkiem. jeszcze musze je przyozdobic lukrem. Postaram Ci sie je zaprezentować.
    Wcześniej nie zjedlismy ich bo tyle było ciasta, że jeszcze do przedwczoraj starczyło. Mama moja upiekła na święta 15 blach!

    OdpowiedzUsuń
  3. super interpretacja - chorągiewkowy motyw fajnie się wpasował :) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nią zachwycona, oczarowała mnie:)

    OdpowiedzUsuń