poniedziałek, 25 maja 2015

Wspomnień czar...

Taaa, u prawie wszystkich znajomych post pocombrowy ukazał się od razu po zlocie.
A u mnie dzisiaj :)
Jak zapewne większość się domyśla, na zlocie było superowo!
Pokażę Wam kilka migawek combrowych.
Chociaż pewnie zdjęcia nie są w stanie oddać tej świetnej atmosfery...
Kto był, ten wie, a kto nie był, no cóż... niech żałuje.

 na powitanie sporo słodkości i chlebek (nie chwaląc się - mój ci on :)



 minisesja z Basią Gutt :)

 następna z Ewą Szelest :)

 no i w końcu jakieś warsztatowe :) z Zuzą




 ja w całej krasie :P
 i dzieło moje...
 grupenfoto

Większość zdjęć zrobiła moja Asia - J.Dark, inne porwane NowAlince i z fejsowej galerii.

Było świetnie, a ja miałam sporo czasu na szukanie "starych"znajomych, poznawanie nowych,
zakupy (tu włączyłam tryb "rozsądek") i napawanie sie atmosferą.
A dlaczego miałam czas? bo zapisałam się tylko na jedne warsztaty :P
i było to bardzo przemyślane działanie, bo w zeszłym roku
biegałam z jednych na drugie i na nic więcej czasu nie miałam.
Cieszę się, że mogłam tam być i już odliczam dni do kolejnego zlotu :)


2 komentarze:

  1. ale była zabawa:) wiesz że zazdroszczę, ale sama już odliczam dni:) Asia ślicznie wygląda:) pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń