czwartek, 17 kwietnia 2014

Ale jaja!

Zrobiłam, tzn. ozdobiłam w tym roku kilka jajek. Większość z nich to tzw. "paczłorkowe" jaja, otulone materiałem. Inne okleiłam dratwą, ale zbyt dużo czasu to zabiera, a ponieważ nie mam grubego sznurka, to stwierdziłam, że to jedno wystarczy :)), a kolejne ozdobiłam cekinami.


I takie wianuszki jeszcze zrobiłam... 

No i rzutem na taśmę dwie ostatnie kartki świąteczne...

I to by było na tyle :))
Albo nie, pokażę wam jeszcze pyszny miętowy tort,
który zrobiłam na Niedzielę Palmową :))
Był przepyszny! Wkrótce będzie powtórka, bo zbliżają się moje urodziny :))


Przepis z tego bloga.
Polecam, bo jest naprawdę bardzo, bardzo dobry!

6 komentarzy:

  1. Jaka wyglądają super :) A na widok tortu od razu ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie ma na co czekać, tylko zrobić :))

      Usuń
  2. Prace przepiękne a tort apetyczny- pędzę sprawdzić przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joluś nie ukrywam ,że jak zobaczyłam tort to zaćmił mi umysł .............i to strasznie

    OdpowiedzUsuń