niedziela, 16 marca 2014

Sobotnie warsztaty z Enczą

Sobotni wieczór spędziłam przed ekranem lapika i przy biurku roboczym.
Z jednego powodu - Scrapbutikowych warsztatów on-line. Warsztaty prowadziła Encza.
Staraliśmy się za Nią nadążyć i stworzyć "parawanik".
Generalnie miał być ze zdjęciami, ale ja wymyśliłam sobie troszkę inną formę jego ozdobienia,
bo za miesiąc koleżanka będzie obchodziła okrągłe urodziny,
wkraczając w świat "ryczących czterdziestek";P.
Oto efekt warsztatów, oczywiście nie dałam rady skończyć wczoraj,
bo nie miałam przygotowanych tekstów, cyferek, no i niektórych dodatków,
dlatego "prace wykończeniowe" były przeprowadzone dziś rano.


W mojej pracy wykorzystałam m.in. materiały, które są dostępne w Scrap Butiku
papier Winter Time 03 (Studio75) - użyłam głównie jego do wyklejania "okienek"
 masa plastyczna Clay - medalion z prawej strony
klej Magic - sporo :)
kryształki Cupcake - na dużych serduszkach
Mój parawanik zgłaszam na konkurs Scrap Butiku

Więcej fotek dorzucę jutro, bo dziś jeszcze mam ciasteczka do upieczenia :))
Dobranoc :)


4 komentarze: