środa, 26 lutego 2014

Urodzinowy zestaw

Dla żony kuzyna męża mojego zrobiłam taką karteczkę z obrazkiem w ramce.
Ramkę od kogoś dostałam, a w roli obrazka występuje
kawałek starej taśmy pasmanteryjnej w kwiatki.
W związku z ich kolorem dodatki są w podobnej kolorystyce.
 


                   Prezent zapakowałam w szarą torbę, którą wcześniej trochę ozdobiłam.
Trochę pasty modelującej, kawałek siatki budowlanej w roli maski, nagrzewnica i wzorek gotowy.
Potem duży, żółty kwiat dla ożywienia całości, kilka koralików na lnianym sznurku
i można iść świętować :)


i obie rzeczy razem


acha - żółty kwiat na torbie nawiązuje kolorem do kwiatków,
które troszkę widać z prawej strony
(to tak gwoli wyjaśnienia czemu żółty a nie brązowy :) )

12 komentarzy:

  1. super zestaw:) super karteczka, moja kolorystyka:) świetny kwiat na torbie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, wspaniały zestawik

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna kartka, piekne ciemnobrazowe stokrotki i torebeczka ze slonecznikiem wyglada bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna całość :) Podobają mi się kwiaty na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kartka, a pomysł na torbę super. Dzięki za odwiedziny i tyle miłych słów. Pomysł z elektronicznym tortem można wykorzystać, czemu nie, i tak każda z nas ma własne przemyślenia i pomysły, dlatego za każdym razem wychodzi coś innego. Pozdrawiam. Na pewno będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka!
    Połączenie kartki i obrazka w pięknej ramce... rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń