czwartek, 15 sierpnia 2013

Kolejny, czwarty ślub - po raz pierwszy

Tym razem komplecik, jaki wziął mój syn na wczorajsze wesele.
Na początku miała być tylko kartka, ale potem postanowiłam zrobić mu też słodki bukiet z Rafaello.
Na szczęście nie zapomniałam o niczym, bo poprzednio miałam zamiar zrobić bukiet Kasi i Dawidowi, ale w piątek wieczorem okazało się, że oczywiście, nie mam ani słodkości ani drutów ani bibułki...
Ale w końcu sklepy są długo otwarte i cukierki zostały kupione. Zamiast drutu florystycznego (z kwiaciarni) użyłam patyczków do szaszłyków, zamiast krepiny - flizelinę i wstążki. I jakoś poszło...
Ale teraz mogłam się bardziej wyżyć, bo zrobiłam cukierkom bibułkowe "gniazdka".
Na koniec ozdobiłam bukiecik czerwonymi piórkami i takąż kokardką w białe groszki.
A kartka, jak kartka ;) nowa forma, podpatrzona też na YT,
tyle, ze chyba wpasowałaby się w styl "clean and simple", bo mało ozdóbek dodałam...
W związku z tym zgłaszam ją na wyzwanie tematyczne pod takim właśnie tytułem
w Diabelskim Młynie
Lojalnie uprzedzam - dużo zdjęć :))











papier z CraftyMoly para młoda z Wycinanki




5 komentarzy:

  1. Kartka piękna, a bukiecik baaardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKO SUPER :) A JA DZIS ZROBIŁAM PUDEŁECZKO ZE SZPULKI PO TASMIE :) TY MNIE ZAINSPIROWAŁAS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :) cieszę się, że powstało kolejne pudełeczko, rzuć linkiem, jak je pokażesz, ok?

      Usuń
    2. http://malami12.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)

      Usuń