piątek, 5 września 2014

Dla Przyjaciół na rocznicę

Nasi przyjaciele - Ania i Krzyś - w sierpniu świętowali 20. rocznicę Ślubu.
Od nas i jeszcze dwóch małżeństw otrzymali na pamiątkę kartkę,
którą zrobiłam w przeddzień wręczenia.
Ponieważ w międzyczasie robiłam ślubne z poprzednich postów,
to jedynym słusznym formatem wydał mi się także DL :)
Tutaj też użyłam gotowej etykietki z pięknym cytatem.
Mam nadzieję, że im się podobała :)
W roli drugoplanowej wystąpiły moje kwiatuszki
oraz szyfonowa, biała kokardka,
zawiązana na niezawodnym kokardowcu :)






9 komentarzy:

  1. Piekna :-) podoba mi się ta szyfonowa kokardka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! kokardka to taka wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no, muszę się jakoś posiłkować, skoro nie umiem takich cudnych torcików robić, jak Ty, Kasiu :))

      Usuń
  3. Przepiękna kartka :) Bardzo lubię ten cytat :)

    OdpowiedzUsuń