czwartek, 2 stycznia 2014

Na złote i rubinowe gody...

Pod koniec roku miałam przyjemność zrobić dwie rocznicowe kartki, jedną na 40. rocznicę ślubu,
czyli rubinowe gody, dlatego dominuje w niej ten kolor.
Kartka "robiła się sama" prawie i bardzo mi się podobała, ale zapomniałam zrobić jej fotkę.
Na szczęście koleżanka, która miała przekazać kartkę, zrobiła zdjęcie - jest jakie jest
(troszkę je podrasowałam...), ale przynajmniej mam pamiątkę :)

z lewej strony wycinanka z mojego nowego dziurkacza, a przy kwiatku zawijaski od el.

Następna kartka na 50. rocznicę, czyli złote gody, więc trochę się błyszczy :)
Spodobały mi się tłoczenia, które naprawdę wzbogacają kartkę
(dzięki Młodej, która dostała BeeSa pod choinkę od swojego M.)














16 komentarzy:

  1. Oj piękne obie takie dostojne i eleganckie,
    bardzo mi się podoba to tło w tej drugiej złotej ten embosing, pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooo no to gratuluję córci pięknego prezentu . Ta druga taka słonecznai pogodna , super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, wydarzyło się jej..., dzięki :)

      Usuń
  3. Wspaniałe karteczki, pieknie sie prezentuja, eleganckie i dostojne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła ta złota :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, mam nadzieję, że im się też podoba :), dziękuję

      Usuń
  5. Jolu super karteczki:))) a córka to ma mega dobrze:) ja to musze się dobrze nagimnastykować zanim dostanę to co bym chciała:) szczególnie do scrapbookingu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :), no, ma Młoda szczęście...

      Usuń
  6. Love the way you combined the butterfly on the white background
    And Thank you so much for the sweet comment on my blog
    Cheers
    Dr Sonia

    OdpowiedzUsuń