wtorek, 14 października 2014

Podziękowanie

W zeszłym miesiącu w naszym kościele gościł ks. dr Wacław Borek, biblista.
Został zaproszony przez grupę Ikonopisarzy, by słowem przybliżyć wszystkim chętnym
kilka zagadnień dotyczących Ewangelii i Apostołów.
Po ciekawym wykładzie otrzymał w podziękowaniu taką karteczkę.








Kilka dni później dostałam maila z podziękowaniem :)
Ks. Wacek powiedział, że w sumie często dostaje różne kartki,
które po przeczytaniu i obejrzeniu lądują w szufladzie.
Ale ta jest dla Niego szczególna i musi zostać wyeksponowana...
Wiecie chyba, jak uskrzydlają takie słowa :)
Myślę, że tekst, jaki zamieściłam w środku też miał wpływ na takie, a nie inne podejście.
Ks. Wacka znam już baaardzo długo, jeszcze z czasów szkoły średniej,
i wcale nie ułatwiało to pracy :) - wręcz przeciwnie...
Znacie chyba to z własnego "podwórka" :)

Pozdrawiam cieplutko w dżdżysty wtorek :)

9 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że karteczka tak się spodobała.
    Jest przecudna !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no karteczka super! bardzo mi się podoba i nie dziwie się że została wyeksponowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i co ważniejsze nie przeładowana elementami religijnymi ;) Podoba mi się ta malutka zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wpadł mi w ręce ten arkusik papieru i musiałam go wykorzystać :), no i nie chciałam zakrywać tych pięknych kwiatów :)

      Usuń
  4. Śliczna karteczka, bardzo delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka, na pewno ksiedzu sprawila mila niespodzinake :)

    OdpowiedzUsuń