czwartek, 2 października 2014

Na urodziny, na licytację, dla Olusia :)

Nie jestem pewna, czy pokazywałam Wam tę kartkę, jeśli tak, to napiszcie :)
próbowałam przekopać się przez moje posty, ale nie znalazłam.
A kartka powstała dość dawno, bez jakiejś konkretnej okazji, tak po prostu...
Leżała sobie na półce i czekała na... no właśnie nie wiadomo na co...
Aż się doczekała - przekazałam ją na licytację dla Olusia z Ukrainy.
Dość szybko się "sprzedała", ale trafiła z powrotem na bazarek
bo Pani, która ją wylicytowała, podjęła taką decyzję :)
Więc w sumie może jeszcze znajdzie się jeszcze ktoś chętny...



ps. napis LUCKY to odzysk ze starych dżinsów :)

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Wyszła taka trochę na pożegnanie lata i przywitanie jesieni. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie pokazywałaś, a jest urocza wspaniały pomysł z tą kompozycją kwiatową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kompozycja- całość prezentuje się znakomicie( ja też uwielbiam wykorzystywać takie rzeczy z odzysku).

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW this is so beautiful -- love how you arranged all the flowers in a diagonal...super and effective idea
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna :) Zachwycająca kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Just stunning! Love the butterfly. Thank so much for joining us at Thought the Craft room Door challenge.
    Fabulous ideas and great inspiration.
    Hugz from Wisconsin, Patricia
    rubber stamping is my game blog




    OdpowiedzUsuń
  7. odpowiem zbiorczo: dziękuję bardzo za każde słowo :) thank you so much :)

    OdpowiedzUsuń