poniedziałek, 6 października 2014

Osiemnastka Michała

Syn kuzyna męża (hahahaha, lubię takie sformułowania), to znaczy Michał,
z miesiąc temu wkroczył w dorosłość.
Trochę trwało, zanim wpadł mi do głowy pomysł na kartkę dla niego.
A zaczęło się w sumie od życzeń, które umieściłam z przodu.
Ponieważ niedawno nabyłam świetny folder do embossingu, to go użyłam.
Nie dodawałam dodatkowych ozdób, ponieważ nie chciałam zakryć zegarów.
Jedynie właściwą ilość lat oraz czerwony papier dla kontrastu.
No i użyłam srebrnej tej Inki Gold. Odnalazłam jakiś czas temu swoje, zachomikowane,
czarne gesso, które jest niezbędne do osiągnięcia takiego efektu :)




15 komentarzy:

  1. Świetna kartka!!! Zegary wyglądają super- niezły efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka :) Efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to potrafisz zaskoczyć pomysłem i wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, Basiu, pomysł, no w sumie mój, ale wykonanie, to kolejny efekt majowych warsztatów z Rudlis :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki, Kasiu! widzę, że Dzidzia chyba śpi albo jest rozpieszczana przez kogoś innego :)

      Usuń
  5. Jolu, karteczka jest genialna :) Cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała !!!
    Uwielbiam takie klimaty !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ świetnie metalicznie i stalowo wyszły Ci owe zegary! Wspaniałe! Że tak to ujmę: jak żywe:-)

    OdpowiedzUsuń