środa, 14 stycznia 2015

Moja sóweczka

W grudniu brałam udział w fejsbukowej zabawie u Basi Gutt 
i los okazał się wielce szczęśliwy dla mnie :)
Wygrałam breloczek - sówkę. Ręcznie szyty przez Basię.
Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z moją własną sóweczką :)
Mogłam wybrać kolory, więc wiadomo było, że pojawi się bordo.
Ale w jakim zestawieniu!

Patrzajcie ludziska i podziwiajcie

(zdjęcie "pożyczyłam" od Basi)

Kto jeszcze nie widział filcowych cudeniek,
które Basia własnoręcznie szyje
niech biegnie i ogląda
(podlinkowałam i fb i bloga, więc można sobie wybrać)
Basiu! Dziękuję!



10 komentarzy:

  1. No piękna! Pamiętaj znam Twój adres:))) Ja Ci ją ukradnę:p buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się boje!!! aż nogi mi się trzęsą... ze śmiechu :))) Pozdrówka ciepłe :)

      Usuń
  2. Ja kocham sowy a ta jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sówka, gratuluję wygranej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej !!!
    No to teraz dobrze ukryj sówkę, bo jak Kasia dotrze do Ciebie.... ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wygrana, a sówka taka słodka! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę i podziwiam. Piękna ptaszyna wpadła Ci w ręce:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the Owls a lot. And your soft toy is so much beautiful.

    OdpowiedzUsuń