wtorek, 19 sierpnia 2014

Fiolet górą :)

To miała być kartka urodzinowa. Z taką myślą powstawała.
Ale kiedy pokazałam ją pewnej miłej pani, to ona nie chciała się z nią rozstać, bo stwierdziła,
że jej koleżanka wychodzi za mąż, a, że uwielbia kolor fioletowy, to dostanie tę właśnie kartkę.
W sumie rozstawałam się z nią dość niechętnie, ale skoro miała (ta kartka, oczywiście)
sprawić komuś choć trochę radości, to pomyślałam "czemu nie?". I stało się...




Papiery Altair Art dość długo leżały w szufladzie, aż nadszedł ich czas :)
W związku z tym zgłaszam moja kartkę na wyzwanie w "AA"
(nie mylić z Anonimowymi... sami wiecie).


Wyzwania:

15 komentarzy:

  1. Piękna i romantyczna! I chociaż fiolet nie jest kolorem za którym przepadam - karteczka przypadła mi do gustu na tyle,że naszło mnie na coś w takich kolorkach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i wiesz, Zosiu, kiedyś nie wyobrażałam sobie, że można robić cokolwiek w tym kolorze, ale mimo, że na sobie za nim nie przepadam, to na kartkach baaardzo lubię :)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię fiolet. Karteczka jest śliczna! Świetnie wygląda ta koronka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, Ewuniu :) też mi się spodobała w sklepie, dlatego ją mam :))

      Usuń
  3. Wcale się nie dziwię, że ta Pani nie chciała się z nią rozstać, jest cudna i ma śliczne kolory, tez bym już jej nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) tylko, że, wiesz, ja ją tylko chciałam pokazać, a tu masz babo placek - zawzięła się i już :) dzięki :)

      Usuń
  4. wcale się nie dziwie że pani nie chciała Ci jej oddać:) też bym nie oddała:) bardzo mi się podoba i kolorystyka i warstwy:) super Jolu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda cudnie, lubię fiolet i też bym pewnie jej nie oddała ;) Pierwsze skojarzenie AA było wiadome, więc się uśmiałam po doczytaniu tego co w nawiasie choć w sumie "tamci" też mają swoje wyzwania :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :), no ci prawdziwi AA to mają wręcz życiowe wyzwania :)

      Usuń
  6. cudne fiolety jak i wykonanie kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. So pretty. Gorgeous colour. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdpowiedzUsuń