poniedziałek, 14 lipca 2014

Pół wieku razem...

Dla pary Małżonków świętującej swoje półwieczne wspólne życie.
Wpadły mi w ręce takie zielono-oliwkowe papierki i kiedy je do siebie przyłożyłam, to wyglądały, jakby były z jednej kolekcji. Może ktoś z Was je rozpoznał?
Kartka powstała dość szybko, ale jeden jedyny dylemat, który się pojawił,
dotyczył kwestii umiejscowienia rozdarcia z bukiecikiem.
W końcu wzięłam kartkę do pracy i testowałam na znajomych, pytając, którą wersję oni by wybrali. Przeważyła z kwiatami z boku, choć ja bardziej skłaniałam się do tego, by były na górze,
ale jak zabawa, to zabawa. Wróciłam do domu i zamontowałam kółeczko z napisem :)








8 komentarzy:

  1. śliczna, stonowana karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca na piękny jubileusz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jubileusz i odpowiednia karteczka do takiej uroczystości :) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza :) Kolory rewelacja a kwiatki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is beautiful! Thanks so much for playing along in our challenge and for sharing your talents with us. I really appreciate you sharing your talents with us.
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdpowiedzUsuń