sobota, 11 maja 2013

Dokładka do Candy :))

Tak jak pisałam wcześniej dzisiaj trochę więcej informacji dot. zawartości pudełka, chociaż w sumie to nie do końca prawda, bo niektóre rzeczy nie zmieszczą się w nim :))

Dociekliwi dojrzą na zdjęciu, a Ci, którym się to nie uda mają poniżej spis, ale taki mniej więcej :)

- po 4 arkusze papierów wizytówkowych:
  • czekoladowy w złote róże
  • kremowy w złote róże
  • biały perłowy
 - kilka arkuszy A4 z wydrukowanymi tłami (z freebisów - jeden komplet)
- trzy rodzaje perełek
- trochę złotawych cekinów
- trochę kolorowych "szkiełek"
- kilka "koralików" z masy perłowej
- parę piórek
- trochę różowej koronki
 - dwa kolory wstążeczek
- kilka kwiatuszków z taśmy pasmanteryjnej
- kilka złotych kokardek
- kilka ćwieków
- kilka drewnianych klamerek
- trochę listków z dziurkacza i dwa kwiatki z nich zrobione
- i coś tam jeszcze
- oczywiście coś dla ciała też się znajdzie :))

Zapraszam niezdecydowanych do częstowania się :))

Zapisujemy się tutaj

9 komentarzy:

  1. Prawdziwym szczęściarzem będzie ta osoba, która wygra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nic muszę wygrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę proszę ile cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no, dziewczyny - macie spore szanse, bo na razie tylko 9 osób się zapisało :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności, jeszcze tylko być tym szczęśliwcem co wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie różne skarby ... kiedyś nie wiedziałabym do czego się przydadzą ale teraz umiem spożytkować wszystko .... człowiek się jednak uczy ...mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a ja jak sroka jakaś, lubię mieć, a potem trudno mi się z "tym" rozstać :)), ale powoli też się uczę... ;)

      Usuń
    2. o rozstaniu to coś wiem , mam podobnie . Jak mi szkoda korzystać z tego co mam , bo takie piękne.

      Usuń
  7. No pewnie że się skuszę a nóż widelec cosik uda się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń