czwartek, 18 kwietnia 2013

Ślubno - wyzwaniowo :)


Ślubna kartka nawiasowa w/g szablonu CraftFun powstała na zamówienie koleżanki.
Przy okazji okazało się, że wpasowała się na wyzwanie Scrapgangu "Wiosenne bingo".

Mój rządek to "kwiaty, koronka, liście", przy czym kwiatki robione własnoręcznie - niestety nie pamiętam, kto kursik zamieścił, przepraszam... Ale jestem baaaardzo z nich zadowolona :)
Wprawdzie ślub za 1,5 tygodnia, ale Młodzi mnie nie znają, więc wstawiam karteczkę już teraz :) 






25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki, a Ty jak zwykle już nie śpisz tak wcześnie :)) zresztą dlatego ustawiam publikacje o tej porze - żebyś miała co oglądać :)))

      Usuń
  2. Piękna kartka.... a kwiatki śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, widzę, że Ty też z "rannych ptaszków" :))

      Usuń
  3. Cudna! Wygląda uroczyście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, no, starałam się, wprawdzie trochę napis mi nie wyszedł tak, jak planowałam, ale...

      Usuń
  4. Kwiatki cudownie "ukręcone", nadają wielkiego szyku kartce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zwróciłam uwagę na kwiatuszki, są piękne! Karteczka iście ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, wieczorem dostałam smsa od "zamawiających", ze bardzo im się podoba :)))) to bardzo cieszy...

      Usuń
  6. Kwiatuszki to majstersztyk! Sama chciałabym się takich nauczyć robić. Świetnie się wpasowały w tą delikatną biel pracy. I karteczka zyskała na oryginalności dzięki temu, że nie ma tradycyjnej formy. Brawo!

    P.S. Jolu, to moje pudełko na słodkości powstało wg szablonu z książki jaką dostałam pod choinkę. Tu masz link: http://fanlidla.pl/gazetka/2012.11.29.dekorowanie/8049,Wielka,kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna! a kwiatuszki? pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, bardzo elegancka i delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, delikatna i bardzo elegancka. Kwiatki są prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kształt, bardzo elegancka, kwiaty urocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty przepiękne a kartka nad wyraz elegancka!
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń